5 Ağustos 2013 Pazartesi

Herkese merhaba:)
Bayram öncesi iş temposu inanılmaz arttı o yüzden ne kanalıma ne bloguma fazla zaman ayıramıyorum. Bir sürü video çektim yayınlanmayı bekliyorlar. Bayram sonrası bolca videoya hazır olun:)
   Bugün çok sevdiğim missha markasının çok severek kullandığım fırçalarından bahsedeceğim. Hem hesaplı hem de çok kaliteli ve kullanışlı. Seyahat boy diye tarif edilen boylarda tüm fırçaları,ama ben çok rahat ediyorum kullanırken.
Çantasıyla geliyor ve taşımak daha da kolaylaşıyor.

   Tek tek alma şansınızın olduğu gibi bir set halinde de alabilirsiniz. Ben tekli halde fondöten fırçasından 2 tane aldım,bir de set halinde bu güzelliği aldım.
Fondöten fırçasına bayılıyorum. Allık fırçasını henüz denemedim ama yumuşacık. 

   Kılları asla dökülme yapmıyor,ürün emmiyor ve fiyatlarıyla cebinizi yakmıyor. malumunuz piyasada ki iyi fırçaların hepsi yüksek fiyatlı. 
Bir makyajda ihtiyaç duyacağınız tüm fırçalar var. Ruj,eyeliner,far,kaş.. Bir bakın derim

   iyi iş çıkarsın,diğer pahalı markaar gibi bir sonuç elde edeyim ama çok para vermeyeyim diyorsanız kesinlikle doğru adres burası. www.misshashop.net Yalnızca fırçaları değil,BB kremleri,bazları ve rujları da bir harika.
Müthiş rujlar. Sanırım 6-7 tane rengi var bende,renk seçeneği oldukça geniş.
Bir sonraki yazı rujlarıyla ilgili olur belki:) Şimdilik hoşçakalın....

2 yorum:

  1. merhabalar bu fırça setini missha shoptanmı aldınız bir de kapıda ödeme sistemi var mı? şimdiden teşekkür ederim. Son olarak o fondöten fırçası shiseidoya ne kadar çok benziyor uygun fiyatlı alternatif olabilir

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle,uygun fiyatlı ve aynı kalitede. kapıda ödeme imkanı var evet ve missha shoptan temin edebilirsin. misshanın tüm ürünlerini güvenle kullanabilirsin ben çok memnunum.

    YanıtlaSil