2 Ağustos 2013 Cuma

merhaba:)
Her gün sevdiğim ürünlerden bahsedecek değilim ya, bugün de alıp da pek sevmediğim bir renkli kozmetik olan The Balm ın gloss ve rujlarından konuşalım. Çoğunuz gibi bende The Balm markasının çoğu ürününe bayılıyorum. özellikle far paletleri ve renkli nemlendiricisine. Ancak gloss ve ruju bende hayal kırıklığı yarattı.
İlk glossunu aldım sonra belki sıkıntı glosstadır diye birde rujunu. Glossun yapısı yapış yapış değil,gayet parlak ve kalıcı. Zaten sorunum kalitelerinden ziyade dudakta oluşturduğu garip yanma ve giyabında uyuşma.
Belki ilk kullanıma özgüdür diye defalarca denedim ama nafile,başka bir marka rujun üstüne sürsem dahi aynı sorun. Bu da glossu da ruju da kullanmamı imkansız kılıyor.
Tek benmiyim bu sorunu yaşayan yoksa aranızda var 
mı başkaları? Meraktayım:)

4 yorum:

  1. merhaba canım
    blogun olduğunu bilmiyordum yoksa çoktan burda olurdum:) bu glosslar dudak dolgunlaştırıcı içeriyor canım rujlarda da biraz var o yüzden yanma oluyor. bu arada burdan sorayım bari make up for ever maskara nasıl bu ara birçok kalitel marka bile iyi gelmiyor kirpiklerime..

    YanıtlaSil
  2. dolgunlaştırıcı içeren,kolajenli birçok ürün kullanıyorum hiç biri bukadar sıkıntı vermiyor,sevmedim :)MUFE maskarayı çok severek kullanıyorum. Gözümü yakmıyor,kirpiklerimi dökmüyor ve waterproof olmasına rağmen rahatça gözden temizleniyor.Denemelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım aklıma kazındı bu maskara mutlaka alınacak:))

      Sil
  3. dolgunlaştırıcı içeren,kolajenli birçok ürün kullanıyorum hiç biri bukadar sıkıntı vermiyor,sevmedim :)MUFE maskarayı çok severek kullanıyorum. Gözümü yakmıyor,kirpiklerimi dökmüyor ve waterproof olmasına rağmen rahatça gözden temizleniyor.Denemelisin.

    YanıtlaSil