20 Eylül 2013 Cuma

DİADERMİNE LİFT CONCEALER

Tekrar merhabaa::)
   Yavaş yavaş soğumaya başladı havalar sonbahar kendisini hafiften göstermeye başladı demeyi çok isterdim ancak bir Eskişehirli olarak çoktan sonbahara girdiğimizi bilmenizi isterim. Öyle hafiften değil bodoslama:) Hırkasız sokağa çıkamayacağınız,geceleri yorgansız yatamayacağınız gerçek bir sonbahar işte:)
   Neyse kış geliyor işte istesek de istemesek de..
   Bugün Garnierin göz altı rollonundan sonra en sevdiğim,hatta Garnierden bile çok sevdiğim bir roll-on dan bahsedeceğim, Diadermine lift concealer..
    Oldukça örtücü bir yapıda, diğer çoğu roll-on gibi değil. aynı zamanda aydınlatıcı.Sıkılaştırıcı özelliği sayesinde yorgunluk izlerini yok ediyor. Mor- koyu halkaları başarılı bir şekilde kapatıyor.

  8 saate kadar kalıcı gerçekten,bizzat sürdüm denedim:) Kullanımı çok kolay,taşınması rahat ve paketi göz alıcı... Ben çok memnum kaldım,bi deneyin derim.

3 yorum:

  1. bu concealar sana hediye mi geldi acaba?

    YanıtlaSil
  2. ilk kez gördüğüm bi ürün da sayenizde gördüm bu arada çok hoş bi blogunuz var :)

    YanıtlaSil
  3. tamda boyle bır urune ıhtıyacım vardı ınceleyeceğim tesekurler..

    YanıtlaSil